sobota, 14. november 2015

Devet takratkih (:

  • sem študentka anglistike in slovenistike
  • šport je že od nekdaj moja strast (ki pa je trenutno malce na čakanju)
  • obožujem koncerte v takšni ali drugačni obliki (trenutno z navdušenjem čakam na Hozierja in 5SOS)
  • že več let blogam na xoxowords.wordpress.com, zdaj pa sem se odločila še za nekaj drugačnega
  • sem ena izmed tistih, ki menijo, da je vsak dan brez smeha izgubljen
  • vedno poskušam ostati pozitivna, ne glede na to kako težko postane
  • obožujem pse
  • kljub temu da živim v Ljubljani ostajam ponosna Belokranjka
  • ljudi najprej ocenim glede na njihove čevlje

1 komentar:

  1. Kolegica mi je rekla za Hozierja če bi šla zraven pa ne grem, čeprav ima kar fajno muziko. Upam da boš uživala :)

    Hodiš v Ljubljano na filozofsko? :)

    OdgovoriIzbriši